{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه خورده بخندیم...اصلا خیلی حق بود.

یه خورده بخندیم...اصلا خیلی حق بود.
دیدگاه ها (۴)

خنده هاشه که قشنگه...

لیدر جذابمون

حق...

یه حمایتش نشه؟😝بخدا پیجش خیلی خوبه چون تازه اومده کم لایک خو...

وقتی معلم یه سوتی داده و نباید بخندیم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط