{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه اینا معلم هامون بودن من هرروز ساعت ۴ صبح مدرسه بودم

دیدگاه ها (۱)

من سعید . شما چی

چالش تغییر با ستایش

ملیکا

سلنا

من اگه معلم بودم اینطوری تصحیح میکردم😂🤌🏻

پاچه خوار مدرسه ساعت ۷ صبح:#طنز #سه_تفنگدار #د_بنیامین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط