{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بَله اینجوری بود...💔🤟🏻🖤

بَله اینجوری بود...💔🤟🏻🖤
دیدگاه ها (۰)

کجا دردتو از تنم بیرون میره...😔💔نفسم💔918🖤

😔💔🥀

تا ابدبه918پایدارم...💔🥲🖤

بله...و اینجوری بود که کانائو خندید🥹😍

او خُدا😍نوشته : بله سیدکاظم‌ما اینجوری پای کار ایران و انقلا...

بله من مشکل کم خونی دارم و بیشتر اوقات دنیا و اینجوری می بین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط