{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه توی پچگیام مامانم موهام و نمیزد الان اینشکلی بودم

اگه توی پچگیام مامانم موهام و نمیزد الان اینشکلی بودم
دیدگاه ها (۹)

پشمام

فقط بگیم نه و بعدش به چوخ بریم

اگه اون موقع کوتاه نکرده بودم الان شاید موهام خیلی بزرگتر از...

قوربونش برم چرا قبلا اینشکلی بود🫡الان یه مــــــاه🌙🌙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط