{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قربونت بشن اخه😂😂

قربونت بشن اخه😂😂
دیدگاه ها (۴)

من یه میل هم توی حسابم نیس بعد هشت میل به تو بدم😐😐😐واااااای

یه روز اینجوری یهویی میام پیشت🙂❤️‍🩹

خطاب به خیلیا😂

قربون حرفای حق‌ت بشم پوتی جون🙂🤍

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

نمیدونم چرابا اینکه میدونم هوش مصنوعیه بخاطرش گریه کردماخهه ...

آه ره قربونت برم خود ناشناس الهی باز قربونت برم من😹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط