{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه کم داره😂

دیدگاه ها (۱)

چقدر خواب دوسته😂😂😂

دیگه تاعمر داره کنار کامیار گریه نمیکنه😂

من به عنوان یه جغد تایید میکنم حرفشو😂😂😂

صدای اسب ابی بیشتر در میاورد تا شتر😂

کم کم داره پیش میره

حالم کم کم داره خوب میشه.......

کم کم داره یادم میره... #امام_حسین #کربلایی_پیام_کیانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط