{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ژسته من تنهام من بدبختم"

ژسته من تنهام من بدبختم"
دیدگاه ها (۲)

چی تو ویدئو مهمه؟

ما که تا حالا عاشق نشدیم ولی از اونجاکه تو همه مورد بدبختم م...

رسما بدبختمچهار تا فن فیک دارم مینویسممممچه بدبختی هستم

⇠  اره با همون قلب درست کردنات ،بدبختم کردی کیم نامجون😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط