{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم های غمگین همیشه لبخند قشنگی دارند

ادم های غمگین همیشه لبخند قشنگی دارند
می خندند ، اما دلی پر غم دارند
رهگذر😔💔
دیدگاه ها (۳)

🎵🎶🎶🎵

🙎‍♀️

💔

🤷‍♀️

همیشه ببخوام شادی پخش کنم

وقتی ازم می پرسن..........#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط