{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌و در آخر تنها چیزی که از آدما میمونه خاطراتشونه :)))🖤‌

‌و در آخر تنها چیزی که از آدما میمونه خاطراتشونه :)))🖤‌
دیدگاه ها (۰)

كبرنه ومالگينه ابنادم بگدنهوحسدونه اعله كلشي وكلشي ماعدنه

للـــــــــــفلوسسسسسسسس😂😂😂

ايگول.بلــكت من اموت ارتاح وتســله عـشت اشــچم سنه وگــذيتهـ...

اخخخخخ اين روز كيه مي رسد🚶🏽‍♂️💔.

اخر چشممون زدن ادما...💔🙃

حسرت داشتن تا اخر تو قلبم میمونه....

اخر حسرت اینک یکی عاشق و متعهد پیدا شه تو دلم میمونه؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط