{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چجوری میتونم؟

چجوری میتونم؟
دیدگاه ها (۰)

خاک تو سرت دلت برا اون یابو تنگ شده

حق

تهیونگم:)

بگو حرفتو لعنتی

بچها چجوری میتونم اکانت ویسگون رو پاک کنم؟

واقعا چجوری میتونم از بهار متنفر باشمم☆☆☆☆★★★☆☆☆★★★☆☆☆☆☆★★☆☆...

دوستان ترو خدا بهم بگید چجوری میتونم ی اکانت ویسگون رو دیلیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط