{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد دارد که ندانند و قضاوت بکنند....

درد دارد که ندانند و قضاوت بکنند....
آه از مردم این شهر که ظاهر بینند🕸🖤
دیدگاه ها (۰)

زندگیم شده مث چارلی چاپلین ،همه رومیخندونم خودم تو تنهایی گر...

دارم پاااره میشم

ایفاگر نقش درد در لبخندی از جنس ناچاری...!

بلک پینگ"♡

کاش میشد توی این دنیا از ظاهر قضاوت نکرد:)

هیچ وقت چیزی رو از روی ظاهر قضاوت نکن#قضاوت #انیشتین #تابع_ق...

هیچوقت نباید از روی ظاهر قضاوت کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط