{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

kiana12380 71855420

دیدگاه ها (۰)

بچها کی کرد کرمانشاه هست بیاد پی وی کارش دارم

با افتخار نظامیم ارزویم شهادت هست

🎥 حتمأ ببینید...سازش با ظالم ظلم به مظلومین استبرای ظالم، شم...

♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط