{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلیل آرامش روز و شب هام بودی

دلیل آرامش روز و شب هام بودی
دیدگاه ها (۱)

کاش راهی برای بازگشت بود ......کاش میشد تمام خاطرات را بازسا...

دینم نا روزگار ......هی خدا ز دست چه بنالم

درد داره زنده باشی در صورتی که دلت نخواد

محبت زیادی؛ به کسی که نمیفهمه مثل چوپوندن غذا تودهن کسیه که ...

دلیل جواب ندادن دایرکت هام :

می‌بردم دلیل بردم تو بودی 🎀🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط