{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرتون اگر دروک از آسیه خواستگاری میکرد آسیه قبول میکرد

بنظرتون اگر دروک از آسیه خواستگاری میکرد آسیه قبول میکرد و الان بجای عمر سوسن دوروک آسیه نشسته بودند چی می شد.

من که از ذوق میمردم
دیدگاه ها (۳)

وقتی عمر سر خواهرش غیرتی میشه را دوست دارم ولی حیف که دادا...

دعوا کردناشون هم قشنگه

#اسیه #دوروک #اسدور #اونیاز #انور #یازگی #خواهران_برادران #ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط