{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه با ادما بده میونم بـــــــــــ

اگه با ادما بده میونم بـــــــــــ
دیدگاه ها (۰)

من به همه خیرم رسید!

میدونم منو نمیخوای!

اشکامم قرمزه خون.

یه چی بده دود کنم یادم برن((ادما)) 😅🤌

از خدا می خوام از این جور ادما جلو شما قرار بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط