يا درد و غمي كه داده اي،
يا درد و غمي كه داده اي،
بازش گير
يا جان و دلي كه برده اي،بازم ده
✍️رهي معيري
⭐
بازش گير
يا جان و دلي كه برده اي،بازم ده
✍️رهي معيري
⭐
- ۴.۸k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط