{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤🥀 پس من فقط بقیه رو میخندونم 🖤

🖤🥀 پس من فقط بقیه رو میخندونم 🖤
دیدگاه ها (۰)

🖤🥀

خدایا....🥀🖤

پس انسانیت کجا رفته...🥀🖤

🖤🥀

بقیه رو ایستگاه کن

بقیه خودشون رو ریلترین میکنن ولی بانو جنی بقیه ریل ترینش میک...

بیبی مانستر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط