{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییی

واییییی
( چرا ما بلینکا از این کارا نمیکنیم ؟ خوش به حاشون که موفق شدن این کارو انجام بدن 🥺)
دیدگاه ها (۰)

اینم اصکیه ولی بچه ها من تغییرش دادم لطفا ازم بپذیرید

لیساااا

....

این منم

اگه این کارا رو انجام میدی لایک کن

بخاطره این هفت تا فرشته این کارا رو انجام بده 👼 ✨️

کیا این کارو انجام میدادن؟ما انجام می‌دادیم میگفتن فقیرانست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط