{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه به کنار چاره ای جز این نداری.

همه به کنار چاره ای جز این نداری.
دیدگاه ها (۰)

ببخشید بابت اینکه امروز فعالیت نکردم تا الان مدرسه بودم:)

🥀شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟! من به این چاره بیچاره دچا...

.شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟من به این چاره ی بیچاره دچا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط