{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نظرتون مثل منو که دوروک همه جوره خوبه ولی بیشتر تو نق

اگه نظرتون مثل منو که دوروک همه جوره خوبه ولی بیشتر تو نقش دوروک خوب تر بود
دیدگاه ها (۴)

••#آدمی که #دلش پاکه، #حتی اگه هزار بار #بدی ببینه،بازم #انت...

خودم ساختم خوبه؟ اگه نیست بگید بیشتر تلاش کنم🤍✨فایتینک تو می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط