{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاشاسین حامی اوشاقلار زنده باد همه فرزاندانمون🥰😍

دیدگاه ها (۴۴)

چه زیبا گفتﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ …!!ﮔﺎﻫـــــﯽ ﺑﺎ ﮐﺴانی ﺳﺎﺧﺘ...

🤦‍♀️🤦‍♀️😅😅

سلامتی همه مامان ها هر کی مامانش دوست داره

🍒🌱زنده باد بال خداکه فرو می‌افتد و درست روی شانۀ من می‌نشیند...

زنده باد ایرانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط