{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک فالو فراموش نشه

دیدگاه ها (۰)

‏اونی که داره با تنهاییش حال میکنه, با یه آدم تو دلش داره زن...

هوای گریه دارم

خدایا هزاران بار شکر که تو پناه می تو هوامو داری

من تو تا ابد مال همیم (H)

لایک فالو فراموش نشه

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط