{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و منی که عاشق همشون بودم 🥺💜💜

و منی که عاشق همشون بودم 🥺💜💜
دیدگاه ها (۱)

اععععع صداگزارشو پیدا کردممم😯🤣🤣

واییییییییییی فقط اونی که فکر می‌کرد کیک یزدیههتو چی فکر میک...

چطور شداز یک تا ۱۰ نمره بدین💜💜💜💜💜

فالوشههههههه لطفا 🥺🥺@f_33387

مثل همیشه سکته مغزی و قلبی رو با هم زدم-w-

بلخره اهنگ همشون میزارم تو پیجم عاشق تک تکشونم 🤍💤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط