{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دست و بالمون بسته اس متاسفانه😂💔

دست و بالمون بسته اس متاسفانه😂💔
دیدگاه ها (۵)

ولی دورو بهترین و خوشتیپ ترین بابا رو داره🥹💖

شنیدم سم خونتون افتادهههه😂😂اسید آوردم براتون😂

این جنگ که تموم شد ولی من فقط اونایی رو نگه میدارم که تو این...

ادیت خودم😂

در گلخونه بسته اس !

دست های بسته مهم نیست.... #حاج_مهدی_رسولی🎤

یه ادیت توپ🙃✨️ * بخدا تیک تاک نیست دستم بسته اس##اتک_ان_تایت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط