{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ چقدر زیباست دنیای حیوانات...

دیدگاه ها (۹)

✲ کارما به سبک پینوکیو...

✲ چقدر واکنشش قشنگ بود... :)

✲ هر موجود زنده ای جانش عزیز است و ارزش جنگیدن دارد...

✲ بیا توی این جهان بد لا اقل ما خوب باشیم... : )

دنیای اطرافت،زمانی زیباست،که دنیای درونت آرام باشد...🍃‌‌‌‍‌

خاطرات ترسناک دیت و قرار های عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط