{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرقی بین شون نیست ولی خب کره ای هارا بیشتر دوست دارم

فرقی بین شون نیست ولی خب کره ای هارا بیشتر دوست دارم
🩷💕
دیدگاه ها (۴)

کشش بین شون رو دوست دارم 🤣🤣

هیچ فرقی بین این خنده ها نیست اما خب یه غم نوستالژی هستش که...

یاااا برای اولین بار براش درست کردممم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط