گل شقایق
به جان خودم تنها چیزی که از جنگ فهمیدم شهید شدن آدمای مظلوم بود(خواب بودم یا میلومبودم)
آهان بهتون گفتم که تو جنگ یه هشتا بمب زدن دو کوچه بالا ترمون؟خدارو شکر خالی بود اما...🙄
من بالا پشته بوم بودم تمام موشک هارو دیدم و با تموم وجودم درک کردم بعد یه ترکش با اشتیاق اومد جلو پام سقفو سوراخ کرد💃
So good.
آهان بهتون گفتم که تو جنگ یه هشتا بمب زدن دو کوچه بالا ترمون؟خدارو شکر خالی بود اما...🙄
من بالا پشته بوم بودم تمام موشک هارو دیدم و با تموم وجودم درک کردم بعد یه ترکش با اشتیاق اومد جلو پام سقفو سوراخ کرد💃
So good.
- ۱۷۹
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط