{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری زندگی کن که دوس داری بخداااااااا

عصرتون بخیر رفقا لایک نکرده رد نشی 😉
.
.
.
.
.
.
#کلیپ
#ویسگون
#لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
#اکسپلور
#حرف_حساب
دیدگاه ها (۴)

تو زندگیتون کسی و انتخاب کنید که شمارو بلد باشه....

زندگی با ما چه بی ما میگذره.....

باخدا باش پادشاهی کن.. بی خدا باش هرچه خواهی کن...

عکس پرفایل....

گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

زندگی نه آن شد که دلم خاست زندگیم همان شد که خدا خاست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط