{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پاره شدم🤣🤣🤣🤣🤣😂

پاره شدم🤣🤣🤣🤣🤣😂
دیدگاه ها (۱)

من رفتم رنگ کنممم😐👌

جوری که عاشق این اهنگم💜

Nobody 🙃🖤

عاشق اون چند نفر مس خودمم که ساعت 12 فردا فارسی دارم مست کرد...

یعنی ببین پاره شدم دیگه این دفع بعد پاره شدم🤣🤣

پاره شدم یکم عیب و نقص داره اونارو ایشالا درست میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط