{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها میخوام از اعضای بی تی اس بنویسم به نظرتون از کدوم شر

بچها میخوام از اعضای بی تی اس بنویسم به نظرتون از کدوم شروع کنم ؟🤔
دیدگاه ها (۲)

بچها میخوام فیکو شروع کنم

این کاور فیکمونه و همون طور که میبینید از تهیونگه 🫣🤭

میخواستم رمان بنویسم راهنماییم میکنید ؟ بگید ژانرش چی باشه

به نظرتون جنی و لیسا یا رزی و لیسا ؟؟؟؟ حتما بهم بگید ولی به...

عاقااااا میخوام فیک بنویسم نظرتون چیه؟فقط درمورد کدوم ایدل ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط