{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی این آهنگ با صدای مهستی و پاشایی:)

خیلی گشنگ بود حتی اشکمم در اومد سر ادیتش
مخصوصا تیکه ای که پاشایی خوند🥺🩶
دیدگاه ها (۲)

#درخواستی 🪄

عای یاسینی باشه؟

❤️‍🩹✨

مرور میکنم:)

نمیدونم چرا ولی عاشق این اهنگ از سریال عشق پنهان هستم🎀🦋خیلی ...

وای سر این تیکه یه خود زنی ای کردم که‌ نگو

این اهنگ با صدای اعضا هم خیلی خوب میشه 🌿 ☆ ...¤ 《@song 》 ¤.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط