{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرم از دلتنگی ولی چاره ای ندارم 🥺🥺

پرم از دلتنگی ولی چاره ای ندارم 🥺🥺
دیدگاه ها (۰)

کامنت پلیز

میخوای بدونی کی رو دوستدارم

بمولا حق🤣🤣😂😂

ژوووون 😂😂😂😂🤣

شده دلتنگ شوی، چاره نیابی جز اشکمن به این چاره بیچاره،دچارم ...

مادرم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط