{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کشتش😂

کشتش😂
دیدگاه ها (۰)

موقعیت: تو یه ایدلی

خودم تا اخر عمر♾️

چقدر مهربونهولی ساسکه کشتش ــــــــــــــــــــ بیرهم😔😔😔

کارگردان وظیفه بعد مدرسه خیلی حرومزاده بود من هر کیو دوست دا...

حقیقتش هیچ وقت نداشتم فقط اردک داشتم کهاونم خروس زد کشتش😍💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط