{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخواستم بهت بگم اگه نباشی میمیرم ... پس من میرم بمیرم ،

میخواستم بهت بگم اگه نباشی میمیرم ... پس من میرم بمیرم ، خداحافظ!..
دیدگاه ها (۳۶)

استوریمو ببینین...

ودفاککککک جررررممممم

گریم میاد ....

منم انعطاف دارم ...

وای اگه نباشی..من میمیرم:)!

نشد بهت بگم بری میمیرم😭😭

نشد بهت بگم بمون من میرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط