{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر موفق نشی تمام چیزایی که تحمل کردی فقط ی اسیبه...))

اگر موفق نشی تمام چیزایی که تحمل کردی فقط ی اسیبه...))
دیدگاه ها (۵)

برای همیشه......

من باشم بنزین میریزم پات ابم میدم به حیوونای تشنه میل کنن

واکنش صادقانم: اصلا کسی هست انقدر مرتب پشت میز درس بخونه ندا...

چقدر این حق اخه😂😂😂😂😂

واسه ی امروز این نگاه و چجوری تحمل کردی هاااا😭😭

وقتی رفیقت ۲ درصد از چیزایی که ترجبه کردی رو تجربه میکنه ، و...

v

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط