{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سکوت....

سکوت....
دیدگاه ها (۰)

من هنوز سینگلم...

چن...خیلی دوسش دارم همشون رو عاشق همه تونمممم

شیومین...❤

*سکوت بعد از فروخته شدنت....سکوت بعد از فهمیدن این که اون هی...

سکوت...من سکوت..... شما کامنت بزارید.

بهترین راه سکوت و سکوت یعنی قهر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط