{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این کار ما موقع پرسش درس ها بود

این کار ما موقع پرسش درس ها بود
دیدگاه ها (۲)

اوفففففففف

جیغغغغغغغ همه ی نمره هام بیست بود هوراااااااولی خانوادم میگن...

چرا واقعا

سگ تو این شانس ساعت ۹ صبح میخوام برم کارنامه بگیرم بعد برم م...

من موقع درس خواندن❤️‍🔥🤣

هعیییی من موقع درس خوندن😕😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط