{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه تو نباشی . . .

آخه تو نباشی . . .
من با کی درد و دل کنم
تو رفیق قشنگ منی 🥺❤️

برگرد عزیزدلم 👭💖

@elteyam
دیدگاه ها (۴)

من دورت نمیزنم دورت میگردم ..مثل پروانه دورِ شمع🕯مثل زمین دو...

استوری درخواستی

مادرجان بعداز تو زندگی قشنگ نیست عزیزدلم...😭😭#مادر #غم #روزگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط