{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید یادت بمونه دنیا رو به نابودیه 🥀

باید یادت بمونه دنیا رو به نابودیه 🥀
دیدگاه ها (۰)

نظر با شما

اینو میگم یادت بمونه :لابه لای تموم خستگیات ،همیشه یادت باشه...

اینو میگم یادت بمونه : لابه لای تموم خستگیات ،همیشه یادت باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط