{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای خدا کسی اب قند داره 🤤🤤🤤

وای خدا کسی اب قند داره 🤤🤤🤤
دیدگاه ها (۰)

هیچ کسی زشت نیست اگه فکر میکنی اینا زشتن زشتی از خودت شروع ش...

وای خیلی خوبه.....

بری کره جنوبی چیکار میکنی؟؛

خیلی خوب توصیف کرد...

وووووووووی قند تو دلم داره اب میشهههههچه کیوتن ایناااااااا

همسر اینده چا اون وو به صورت نقاشی وای فهمیدم کیه قند تو دلم...

اب قند بیاریددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط