{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر زندس 😂🤌🏻

چقدر زندس 😂🤌🏻
دیدگاه ها (۰)

حق پرومکس😂😂🤌🏻اصلا درسایی که ترم دو خوندی هیچی درسای ترم یکم ...

اوف چی بود چی شد قربونش برم که همیشه جذابه

ای هوشینو

بابا بزرگ هنو زندس من یه جاهایی دیدمش😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط