{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...ولی خب ،

...ولی خب ،
دلیلش کنارمون نیست:(☹🖤
دیدگاه ها (۰)

_رفت...عین رفتن جان از بدن...!دیدم که جانم میرود(:🖤💔🥀

شب بخیر ☄

_متنفرم از فردایی ک شکل امروزه 💔🖤🥀

من همیشه اون ، آدم بده بودم ک خوب همه رو میخواست...💔🖤🥀

خب بچه ها من دیگه از ویسگون باید برم دلیلش هم خیلی مسخرس خب ...

دلیل این لک و جوشای صورتت چیه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط