{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقتا لازمه که خوب بودن رو بزاری کنار و مثل خودشون رف

بعضی وقتا لازمه که خوب بودن رو بزاری کنار و مثل خودشون رفتار کنی🙂💔
دیدگاه ها (۰)

عاممم اوکیه ولی همین که خودم خودمو دوس دارم خوبه مگه نه🙂❤️‍🩹

میدونی چرا بغل ها انقد زیباست؟🥺❤️‍🩹🫂و چرا من الان دارم پست م...

دلم یه همچین اکیپی میخواد🙂🤌

هیچکس

بعضی وقتا کنار یک نفر، میتونی دنیارو فراموش کنی..

بعضی وقتا فقط موزیم حالت رو خوب می کنه

‏🐺[۱۲:۰۴ به وقت کره]آه... چقدر اعصاب خردکنه...به هر حال، باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط