من هنوزم فاز کسایی که عربی رو به خورد ما دادن نمیفهمم
من هنوزم فاز کسایی که عربی رو به خورد ما دادن نمیفهمم مثلا که چی؟؟
که بتونیم قرآن رو معنی کنیم؟؟
ما اگه تو هفته دو روز رو نماز بخوانیم شاهکار کردیم
من درک نمیکنم
پایین ترین نمره ای که معمولا میگیریم مال عربیه😒😑
که بتونیم قرآن رو معنی کنیم؟؟
ما اگه تو هفته دو روز رو نماز بخوانیم شاهکار کردیم
من درک نمیکنم
پایین ترین نمره ای که معمولا میگیریم مال عربیه😒😑
- ۳۷۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط