{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید:)))

ببخشید:)))
دیدگاه ها (۱)

حق😂خو لامصب مثل ادم حرف بزن بفهمیم چی میگی دیگه😂

👌🏻🙃

بچه ها امیدوارم خوب بشه🤧

نه بابا😂

ببخشید که خوشگل نیستم...ببخشید که اونی که میخای نیستم...ببخش...

"ببخشید نظم خیابون بهم زدم""ببخشید که اعتراض کردم""ببخشید که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط