{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قمیشی"غروب"

قمیشی"غروب"
دیدگاه ها (۰)

چه زود میگذره 🙄۱۴ سال پیش

"هیس" مردها فریاد نمیزنند 😐😂😂امان از بی کپشنی .☺

قمیشی"حکایت"

مرجان"کویر‌دل"

دَم هوش مصنوعی گرم 👌آهنگ مورد علاقه ی من از آقای قمیشی غروب🥰...

🚨 امیر قمیشی: به عمویم سیاوش قمیشی گفتم ترامپ برادرت را کشت....

آکورد گیتار برعکس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط