{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی از نظرم تاسیان یه فیلم فراموش نشدنی بود:)

ولی از نظرم تاسیان یه فیلم فراموش نشدنی بود:)
میدونی چرا؟؟
چون حال هممون این روزا تاسیانه:)))
دیدگاه ها (۲)

بـ░ـهّ دًرَک

🫠🤷🏻‍♀️

ولی من بدون خداحافظی با مدرسه یه راهنمایی دارم میرم دبیرستان...

#تاسیان

خاطرات فراموش نشدنی.#حوض_نقاشی #شهرزاد #پوست_شیر #تاسیان #خا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط