{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ‌ وقت....

هیچ‌ وقت....
دیدگاه ها (۲)

زخما#یادگاری میشن#دردا تجربه🩶

'آرامش' خیـالـ است ، ما زاده‌ی دردیـم.!

↜ی‍‌ه زم‍‌ان اگ‍‌ه م‍‌ی‍‌دی‍‌دم‍‌ت دݪ‍‌م ه‍‌وࢪۍ م‍‌ی‍‌ری‍‌خ‍...

بهشون میرسیدم‌مثل بچم🖤🥃

وقت قیام آمد، وقت انتقام آمدهبسم الله..

ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط