{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما دختریم ضربه هر بیناموسی رو بی جواب نمیزاریم😒😏

ما دختریم ضربه هر بیناموسی رو بی جواب نمیزاریم😒😏
دیدگاه ها (۰)

از 1تا 10چند میدی به این پست؟ 🤔

💔

🌘

من یا فاطیما

ما دخترا حق هیچ کاری رو نداریم چون فقط دختریم🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط