{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب به جهنم ناراحت بشید..

خب به جهنم ناراحت بشید..
دیدگاه ها (۰)

قلبم آسیب ببینه از شیطان هم بدترم

منتظر نوتیف پیامشی؟؟ آرهاصلا بهت فکرم نمیکنه🙂

۳۰۰ تایی شدنمون مباااااااارک♥️🫂مرسی کنارم هستین عزیزای دلم😘خ...

مورفین♥️

- گیریم بعد این زندگی لعنتی یه عده رو فرستادی بهشت یه عده رو...

بنده خدا حق داشت رد کنه ولی خب بد ناراحت شد#درهمسایگی_عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط